כשאתה עומד מל לקוח ומדבר איתו, אתה מרגיש לאן הדברים הולכים, לומד תוך כדי שיחה לנווט את הלקוח למה שאתה רוצה.
מה קורה כשאתה צריך לנסח משפטי מכירה לפלייר, או לאתר שלך? כאן המילים צריכות להתאים את עצמם למדיה.
טיפ 1: בלי קשקושים
האם מה שאתה כותב ברור למי שקורא את זה? האם הוא צריך לקרוא שוב בשביל להבין?
לא: מכונת הכביסה של BIX מספר אחד באירופה. קצר את זמן הכביסה שלך משמעותית.
כן: 45,230 לקוחות משתמשים במכונת הכביסה של BIX ומקצרים משמעותית את זמן הכביסה שלהם.
טיפ 2: הגזמות
מספרים כמו מליון או אלפים נותנים תחושה של מוכר שמגזים כדי שיקנו. תנו מספרים.
לא: מאות עסקים קטנים כבר משתמשים בשרותי הנהלת החשבונות שלנו וחוסכים כסף.
כן: 215 עסקים כבר משתמשים בשרותי הנהלת החשבונות שלנו וחוסכים כסף.
טיפ 3: תהיה הבוס ותגיד מה לעשות
כשרוצים לגרום לאנשים לעשות משהו, זה לא המקום להתייעץ איתם. משפט שמתחיל ב"אם" נותן ללקוח תירוץ למה לא לעשות את זה.
לא: אם אתה רוצה להיות חלק מקהילת הקוראים שלנו השאר את המייל שלך והצטרף לרשימת התפוצה.
כן: השאר את המייל שלך והצטרף לרשימת התפוצה.
טיפ 4: תן לאנשים סיבה
אתה רוצה שאנשים יקשיבו לך, תן להם סיבה לעשות את זה. איך אתה הולך לגרום להם להיות יותר שמחים, בריאים, עשירים? מה הבעיות שאתה פותר להם?
לא: קבלו עדכונים (זה בחינם).
כן: איך לכתוב תוכן משכנע, הרשמו לקבלת עדכונים (זה בחינם).
טיפ 5: תן לאנשים סיבה יותר טובה
מה הלקוחות שלך באמת רוצים? לא מה שאתה מנסה למכור, אלא מה שהם צריכים באמת.
לא: בוא ללמוד איך להיות יותר משכנע. הרשם לטיפים בחינם.
כן: בוא ללמוד איך להיות יותר משכנע ולהשיג יותר לקוחות. הרשם לטיפים בחינם.
טיפ 6: בלי המלצות מדהימות
מכירים את ההמלצות שנראה כאילו איש שיווק כתב אותם? השרות המדהים, היחס הנפלא, המוצר המושלם…
כתוב המלצות המבוססות על סיפור.
לא: הנהלת החשבונות של בני נתנו לי יחס נפלא. אני ממליצה לכולם לעבוד איתם.
כן: לא הייתי בטוחה אם הנהלת החשבונות של בני תתאים לעסק שלי. היה נראה לי שהם עסק קטן ולא כל כך מנוסה. אחרי שהתחלתי לעבוד איתם ראיתי שהם מאוד מקצועיים, עובדים בצורה מסודרת וחוסכים לי המון כסף. מאוד ממליצה לעבוד איתם.
תערכו את הטקסטים שלכם שוב ושוב עד שאתם מרוצים. קחו את העקרונות ושלבו אותם עם האישיות שלכם.
יום טוב,
קרן